Zobrazeno 1 - 10
of 81
pro vyhledávání: '"Viana, João Paulo"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gomes Viana, João Paulo1, Bohrer Monteiro Siqueira, Marcos Vinícius2, Araujo, Fabiano Lucas3, Grando, Carolina1, Sanae Sujii, Patricia1, Silvestre, Ellida de Aguiar1, Novello, Mariana1, Pinheiro, José Baldin4, Cavallari, Marcelo Mattos5, Brancalion, Pedro H. S.6, Rodrigues, Ricardo Ribeiro7, Pereira de Souza, Anete8, Catchen, Julian9, Zucchi, Maria I.10 mizucchi@apta.sp.gov.br
Publikováno v:
PLoS ONE. 3/7/2018, Vol. 13 Issue 3, p1-14. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Viana, João Paulo Teixeira
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFRN
Universidade Federal do Rio Grande do Norte (UFRN)
instacron:UFRN
Universidade Federal do Rio Grande do Norte (UFRN)
instacron:UFRN
A escola, como instituição social, cidadã e formadora requer inovações para atender as necessidades do aluno que chega ao espaço educacional. As informações estão cada vez mais disponíveis e o acesso a diferentes linguagens se faz uma reali
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::1d38b1bc3235708e7f0956e2fdfe86d1
https://repositorio.ufrn.br/handle/123456789/30354
https://repositorio.ufrn.br/handle/123456789/30354