Zobrazeno 1 - 10
of 75
pro vyhledávání: '"Vetter, Matthew"'
A contemporary examination of what information is represented, how that information is presented, and who gets to participate (and serve as gatekeeper) in the world's largest online repository for information, Wikipedia. Bridging contemporary educati
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/50520
Publikováno v:
In Computers and Composition June 2024 72
Publikováno v:
In Computers and Composition March 2024 71
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lucia, Brent1 (AUTHOR) brent.lucia@uconn.edu, Vetter, Matthew A.2 (AUTHOR), Solberg, David A.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Technical Communication Quarterly. Oct-Dec2024, Vol. 33 Issue 4, p429-444. 16p.
Autor:
Vetter, Matthew A.
This dissertation is a study of Wikipedia’s collaborative, open access culture and the opportunities for writing pedagogy it provides. Because the encyclopedia showcases productive writing processes in radically transparent ways, Wikipedia enables
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=ohiou1427278094
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vetter, Matthew A., Moroz, Oksana
Publikováno v:
Composition Studies, 2019 Oct 01. 47(2), 193-202.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26900439
Publikováno v:
In Computers and Composition June 2019 52:53-64
Publikováno v:
Postdigital Science and Education; September 2024, Vol. 6 Issue: 3 p922-939, 18p