Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Vescan, Andreea"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In The Journal of Systems & Software July 2023 201
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vescan, Andreea1 (AUTHOR) avescan@cs.ubbcluj.ro, Pintea, Camelia-M2 (AUTHOR), Pop, Petrică C2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Logic Journal of the IGPL. Apr2022, Vol. 30 Issue 2, p277-288. 12p.
Autor:
Devroey, Xavier, Amrani, Moussa, Vanderose, Benoît, Vescan, Andreea, Serban, Camelia, Henry, Julie, Praphamontripong, Upsorn
Publikováno v:
EASEAI@ESEC/SIGSOFT FSE
EASEAI 2021-Proceedings of the 3rd International Workshop on Education through Advanced Software Engineering and Artificial Intelligence, co-located with ESEC/FSE 2021
Devroey, X, Amrani, M & Vanderose, B 2021, Experience Report on Soft and Project Skills Building through Repetition . in A Vescan, C Serban, J Henry & U Praphamontripong (eds), EASEAI 2021-Proceedings of the 3rd International Workshop on Education through Advanced Software Engineering and Artificial Intelligence, co-located with ESEC/FSE 2021 . EASEAI 2021-Proceedings of the 3rd International Workshop on Education through Advanced Software Engineering and Artificial Intelligence, co-located with ESEC/FSE 2021, ACM Press, Athens, Greece, pp. 9-14 . https://doi.org/10.1145/3472673.3473959
EASEAI 2021-Proceedings of the 3rd International Workshop on Education through Advanced Software Engineering and Artificial Intelligence, co-located with ESEC/FSE 2021
Devroey, X, Amrani, M & Vanderose, B 2021, Experience Report on Soft and Project Skills Building through Repetition . in A Vescan, C Serban, J Henry & U Praphamontripong (eds), EASEAI 2021-Proceedings of the 3rd International Workshop on Education through Advanced Software Engineering and Artificial Intelligence, co-located with ESEC/FSE 2021 . EASEAI 2021-Proceedings of the 3rd International Workshop on Education through Advanced Software Engineering and Artificial Intelligence, co-located with ESEC/FSE 2021, ACM Press, Athens, Greece, pp. 9-14 . https://doi.org/10.1145/3472673.3473959
Acquiring soft and project skills during their studies is of paramount importance for computer science students to integrate large development teams after graduating. Project-oriented learning offers interesting opportunities for teachers to tutor st
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Software Product Lines (SPLs) make it possible to configure a single system based on features in order to create many different variants and cater to a wide range of customers with varying requirements. This configuration space is often modeled using
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3361::538f056a5096bb4d13157516c9ab4138
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Studia Universitatis Babes-Bolyai, Informatica; Dec2020, Vol. 65 Issue 2, p78-93, 16p