Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Verwimp, Cara"'
Goal‐directedness enhances letter‐speech sound learning and consolidation in an unknown orthography.
Autor:
Verwimp, Cara1,2,3 (AUTHOR) c.t.verwimp@uva.nl, Snellings, Patrick1,2 (AUTHOR), Wiers, Reinout W.1 (AUTHOR), Tijms, Jurgen1,2,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Child Development. Jul2023, Vol. 94 Issue 4, p836-852. 17p. 1 Diagram, 4 Charts, 4 Graphs.
Autor:
Khanolainen, Daria, Verwimp, Cara, Tijms, Jurgen, Tolvanen, Asko, Salminen, Jenni, Torppa, Minna
Publikováno v:
Journal of Research in Reading; May2024, Vol. 47 Issue 2, p132-144, 13p
Autor:
Verwimp, Cara, Bempt, Femke Vanden, Kellens, Silke, Economou, Maria, Vandermosten, Maaike, Wouters, Jan, Ghesquière, Pol, Vanderauwera, Jolijn
Publikováno v:
Annals of Dyslexia, 2020 Oct 01. 70(3), 275-294.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48724764
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Khanolainen, Daria, Verwimp, Cara, Tijms, Jurgen, Tolvanen, Asko, Salminen, Jenni, Torppa, Minna
The Adult Reading History Questionnaire (ARHQ) is one of the most commonly used measures in research on adult dyslexia and family risk. It has been consistently shown that higher scores on ARHQ strongly correlate with adult reading difficulties. Howe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5917a4d040e01aa2b7fda5ab48372e46
This study employs a network analysis in a clinical database, aiming to uncover how numerous variables are related to each other in the framework of reading disabilities.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::cd4a2876907b2e0abc46ecb6485b3619
This study examines whether receiving explicit instructions in an artificial letter-speech learning task contributes to goal-directed behavior, resulting in better learning performance and a better letter-speech sound integration.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::68d3e662e0feaf280e6337e36f783e33
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.