Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Verwijnen GM"'
Publikováno v:
Medical Education, 36(9), 860-867. Wiley
Introduction An earlier study showed that an Angoff procedure with greater than or equal to 10 recently graduated students as judges can be used to estimate the passing score of a progress test. As the acceptability and feasibility of this approach a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::a9dfc277ac6953055c22a063c5d2575e
https://research.rug.nl/en/publications/373b9b5a-5599-4b5c-91ad-0e60db96b0fd
https://research.rug.nl/en/publications/373b9b5a-5599-4b5c-91ad-0e60db96b0fd
Publikováno v:
Medical Education, 36(8), 711-717. Wiley
Background Knowledge is an essential component of medical competence and a major objective of medical education. Thus, the degree of acquisition of knowledge by students is one of the measures of the effectiveness of a medical curriculum. We studied
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::039221ca620632971a5a7c78177a8cf6
https://research.rug.nl/en/publications/4b83c8e1-dba2-4c5a-8ebc-b4118ce67f8e
https://research.rug.nl/en/publications/4b83c8e1-dba2-4c5a-8ebc-b4118ce67f8e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Martens MJ; Student Faculty of Health, Medicine and Life Sciences, Maastricht University, Maastricht, The Netherlands., Duvivier RJ, van Dalen J, Verwijnen GM, Scherpbier AJ, van der Vleuten CP
Publikováno v:
Medical education [Med Educ] 2009 Feb; Vol. 43 (2), pp. 184-91.