Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Vertessen, Karen"'
Autor:
Vertessen, Karen1,2,3 k.vertessen@vu.nl, Luman, Marjolein1,4, Swanson, James M.5, Bottelier, Marco6, Stoffelsen, Reino4, Bet, Pierre7, Wisse, Annemiek8, Twisk, Jos W. R.9, Oosterlaan, Jaap1,10
Publikováno v:
European Child & Adolescent Psychiatry. Feb2024, Vol. 33 Issue 2, p495-504. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vertessen, Karen, Luman, Marjolein, Staff, Anouck, Bet, Pierre, de Vries, Ralph, Twisk, Jos, Oosterlaan, Jaap
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry May 2022 61(5):626-646
Autor:
Vertessen, Karen, Luman, Marjolein, Bet, Pierre, Bergwerff, Catharina E., Bottelier, Marco, Stoffelsen, Reino, Swanson, James M., Wisse, Annemiek, Twisk, Jos, Oosterlaan, Jaap
Publikováno v:
Pediatric Drugs; May2024, Vol. 26 Issue 3, p319-330, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In The Lancet Psychiatry January 2024 11(1):2-3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Staff, Anouck I., Oosterlaan, Jaap, Oord, Saskia Van Der, Hoekstra, Pieter J., Vertessen, Karen, Vries, Ralph De, Hoofdakker, Barbara J. Van Den, Luman, Marjolein
Supplemental material, Supplementary_material for The Validity of Teacher Rating Scales for the Assessment of ADHD Symptoms in the Classroom: A Systematic Review and Meta-Analysis by Anouck I. Staff, Jaap Oosterlaan, Saskia van der Oord, Pieter J. Ho
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::adca1400af9e7e02ab113fd43591ca99
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.