Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Versteegt, I"'
Publikováno v:
Neve, R, Eris, S, Weerman, F M, van Prooijen, J-W, Ljujic, V & Versteegt, I 2019, Radicalisering in problematische jeugdgroepen . NSCR, Amsterdam . < https://nscr.nl/app/uploads/2019/07/Radicalisering-in-problematische-jeugdgroepen_Eindrapport-NSCR_ALAB_NCTV.pdf >
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6037de4ee8643f156ae7ed5a2fbf99ba
https://hdl.handle.net/1871.1/f4529ae1-8c32-4d53-99c4-8e68e73f01e9
https://hdl.handle.net/1871.1/f4529ae1-8c32-4d53-99c4-8e68e73f01e9
Publikováno v:
Taking Position. Empirical studies and theoretical reflections on Religious Education and worldview, 157-180
STARTPAGE=157;ENDPAGE=180;TITLE=Taking Position. Empirical studies and theoretical reflections on Religious Education and worldview
Bertram-Troost, G D, van der Kooij, J C, Miedema, S, Versteegt, I & Nes, I 2017, Personal Inspiration, Motivation and Worldview Teachers in Dutch Christian Secondary Schools . in Taking Position. Empirical studies and theoretical reflections on Religious Education and worldview . Waxmann, pp. 157-180 .
STARTPAGE=157;ENDPAGE=180;TITLE=Taking Position. Empirical studies and theoretical reflections on Religious Education and worldview
Bertram-Troost, G D, van der Kooij, J C, Miedema, S, Versteegt, I & Nes, I 2017, Personal Inspiration, Motivation and Worldview Teachers in Dutch Christian Secondary Schools . in Taking Position. Empirical studies and theoretical reflections on Religious Education and worldview . Waxmann, pp. 157-180 .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::bc3846c8a9503c2dba181bc954d791df
https://research.vu.nl/en/publications/8df795c5-1422-47e4-b47f-0b6732687517
https://research.vu.nl/en/publications/8df795c5-1422-47e4-b47f-0b6732687517
Publikováno v:
Bertram-Troost, G D, Versteegt, I, van der Kooij, J C, Nes, I & Miedema, S 2015, ' Docent zijn in het christelijk vo anno 2015. Over inspiratie, motivatie en levensbeschouwing van docenten. ', Narthex, vol. 15, no. 4, pp. 73-79 .
Narthex, 15(4), 73-79
Narthex, 15(4), 73-79
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::ab589649029efca642e8a0b5733964d0
https://research.vu.nl/en/publications/1d9985a7-6a08-4d5a-9573-2be41582e9fe
https://research.vu.nl/en/publications/1d9985a7-6a08-4d5a-9573-2be41582e9fe
Publikováno v:
Bertram-Troost, G D, Versteegt, I, van der Kooij, J C, Nes, I & Miedema, S 2015, Om eigenheid en openheid. Inspiratie, motivatie en levensbeschouwing van docenten in het christelijk voortgezet onderwijs. Verus, Woerden .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6a5c35a275eb47c343cdd5807fe3fe1f
Autor:
Versteegt, I., Maussen, M.
Work Package 4: National Case Studies of Challenges to Tolerance in Political Life The ACCEPT PLURALISM project (2010-2013) is funded by the European Commission under the Seventh Framework Programme, Socio-economic Sciences and Humanities. (Call FP7-
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::8ac96588d88dd8d7ea8b5341e759341f
https://hdl.handle.net/1814/22635
https://hdl.handle.net/1814/22635
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Vrije Universiteit Amsterdam
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::245c9e8719367e3b63c7025ea0ecb139
https://research.vu.nl/en/publications/f4529ae1-8c32-4d53-99c4-8e68e73f01e9
https://research.vu.nl/en/publications/f4529ae1-8c32-4d53-99c4-8e68e73f01e9
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.