Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Verschoor, Angela J."'
Publikováno v:
Journal of Educational Measurement, 2005 Oct 01. 42(3), 223-243.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20461791
Publikováno v:
Frontiers in Education, 4:1. Frontiers Research Foundation
A good match between item difficulty and student ability ensures efficient measurement and prevents students from becoming discouraged or bored by test items that are too easy or too difficult. Targeted test designs consider ability-related backgroun
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Testing; Apr-Jun2021, Vol. 21 Issue 2, p80-104, 25p
Publikováno v:
Psicológica, Vol 31, Iss 2, Pp 335-355 (2010)
Psicologica, 31(2), 335-355. Universitat de Valencia
Psicologica, 31(2), 335-355. Universitat de Valencia
Overexposure and underexposure of items in the bank are serious problems in operational computerized adaptive testing (CAT) systems. These exposure problems might result in item compromise, or point at a waste of investments. The exposure control pro
Autor:
Eggen, Theo J. H. M. theo.eggen@cito.nl, Verschoor, Angela J.
Publikováno v:
Applied Psychological Measurement. Sep2006, Vol. 30 Issue 5, p379-393. 15p. 5 Charts, 5 Graphs.
Publikováno v:
Elements of Adaptive Testing; 2010, p137-149, 13p