Zobrazeno 1 - 10
of 502
pro vyhledávání: '"Verschaffel, L"'
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences January 2022 93
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education - EJPE (Springer Science & Business Media B.V.); Jun2024, Vol. 39 Issue 2, p607-628, 22p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
De Corte, E., Verloop, N., Verschaffel, L., Wubbels, T., van Petegem, P., Volman, M., Education and Learning: Development in Interaction, Leerstoel Kester
Publikováno v:
Pedagogische Studien, 97(5), 360. Vereniging voor Onderwijs Research (VOR)
De redactie heeft een aantal prominenten uitgenodigd om terug te blikken op de ontwikkelingen binnen de pedagogische en onderwijswetenschappen en in het bijzonder op de rol van Pedagogische Studiën daarin gedurende hun academische loopbaan. Hen is g
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::576e27e182ed245e093a95507e58006d
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/410876
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/410876
Publikováno v:
In Neuropsychologia 2007 45(5):885-895