Zobrazeno 1 - 10
of 6 591
pro vyhledávání: '"Verschaffel, L"'
Autor:
Bakker M; Centre for Instructional Psychology and Technology, KU Leuven, Leuven, Belgium.; Parenting and Special Education, KU Leuven, Leuven, Belgium., Torbeyns J; Centre for Instructional Psychology and Technology, KU Leuven, Leuven, Belgium., Verschaffel L; Centre for Instructional Psychology and Technology, KU Leuven, Leuven, Belgium., De Smedt B; Parenting and Special Education, KU Leuven, Leuven, Belgium.
Publikováno v:
Child development [Child Dev] 2024 Nov-Dec; Vol. 95 (6), pp. 2062-2081. Date of Electronic Publication: 2024 Jul 29.
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education - EJPE (Springer Science & Business Media B.V.); Jun2024, Vol. 39 Issue 2, p607-628, 22p
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences January 2022 93
Autor:
Andrew N. Potter
Publikováno v:
The Internet and Higher Education. 7:154-157
Autor:
KULA, Fulya
Publikováno v:
Volume: 6, Issue: 2
İlköğretim
İlköğretim
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::be469191b1ce02834092a1d5b63dbc3d
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ilkonline/issue/8604/107181
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ilkonline/issue/8604/107181
Autor:
Splinter SE; Centre for Instructional Psychology and Technology, Faculty of Psychology and Educational Sciences, KU Leuven, 3000 Leuven, Belgium. Electronic address: suzanne.splinter@kuleuven.be., Depaepe F; Centre for Instructional Psychology and Technology, Faculty of Psychology and Educational Sciences, KU Leuven, 3000 Leuven, Belgium; ITEC, Imec Research Group at KU Leuven, 8500 Kortrijk, Belgium., Verschaffel L; Centre for Instructional Psychology and Technology, Faculty of Psychology and Educational Sciences, KU Leuven, 3000 Leuven, Belgium., Torbeyns J; Centre for Instructional Psychology and Technology, Faculty of Psychology and Educational Sciences, KU Leuven, 3000 Leuven, Belgium.
Publikováno v:
Journal of experimental child psychology [J Exp Child Psychol] 2024 Aug; Vol. 244, pp. 105946. Date of Electronic Publication: 2024 May 04.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Potter, Andrew N *
Publikováno v:
In The Internet and Higher Education 2004 7(2):154-157