Zobrazeno 1 - 10
of 235
pro vyhledávání: '"Veronico, P."'
Publikováno v:
Heliyon, Vol 10, Iss 17, Pp e37131- (2024)
Teaching online may require teachers to shift to and display a professional identity different from the ones they held in face-to-face classroom teaching. Drawing upon the concept of teacher professional identity (TPI) and employing narrative inquiry
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c0c0ab5dc7a84b36b457eb57fcc47256
Autor:
Valeria Veronico, Sabrina Morelli, Antonella Piscioneri, Roberto Gristina, Michele Casiello, Pietro Favia, Vincenza Armenise, Francesco Fracassi, Loredana De Bartolo, Eloisa Sardella
Publikováno v:
ACS Omega, Vol 8, Iss 37, Pp 33723-33736 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b4a1371c255a4077b750a5b7087578a6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6b3c1161745f4d3089696d4fa3079871
Publikováno v:
Colloids and Interfaces, Vol 8, Iss 2, p 15 (2024)
In the original publication [...]
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/54ee9475929e4f23bab1b2aa519b1283
Publikováno v:
Colloids and Interfaces, Vol 8, Iss 1, p 6 (2024)
This study provides valuable insights into biosurfactant systems, shedding light on their behavior and potential applications in cleaning and oil recovery processes. By combining the alkyl polyglycoside Triton® CG-110 with C12OH fatty alcohol, a pro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f68d37870c1d4d78a2e2053b6df0b704
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.