Zobrazeno 1 - 10
of 281
pro vyhledávání: '"Vermunt J"'
Autor:
Derycke, L., Avril, S., Vermunt, J., Perrin, D., El Batti, S., Alsac, J-M., Albertini, J-N., Millon, A.
Publikováno v:
In Computer Methods and Programs in Biomedicine February 2024 244
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vermunt, J. D.
Publikováno v:
Higher Education, 1996 Jan 01. 31(1), 25-50.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3447707
Autor:
Doulougeri, K. I., Vermunt, J. D., Bombaerts, G., Bots, M., Järvinen, Hannu-Matti, Silvestre, Santiago, Llorens, Ariadna, Nagy, Balàzs
Publikováno v:
Towards a new future in engineering education, new scenarios that European alliances of tech universities open up: Proceedings of SEFI 2022: 50th Annual Conference of The European Society for Engineering Education, 252-262
STARTPAGE=252;ENDPAGE=262;TITLE=Towards a new future in engineering education, new scenarios that European alliances of tech universities open up
STARTPAGE=252;ENDPAGE=262;TITLE=Towards a new future in engineering education, new scenarios that European alliances of tech universities open up
Challenge-based learning (CBL) exposes students to the complexities of openended and real-life challenges and encourages them to be in the lead of their learning. The role of teachers remains important but shifts from being the expert to the role of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e1faa76116c4ebdaaf0745edc6fb524e
https://doi.org/10.5821/conference-9788412322262.1389
https://doi.org/10.5821/conference-9788412322262.1389
Autor:
Van Hest, N. A. H., Hoebe, C. J. P. A., den Boer, J. W., Vermunt, J. K., Ijzerman, E. P. F., Boersma, W. G., Richardus, J. H.
Publikováno v:
Epidemiology and Infection, 2008 Apr 01. 136(4), 540-550.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/30221511
Publikováno v:
Higher Education, 2005 Oct 01. 50(3), 447-471.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25068106
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.