Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Verloop, D."'
Autor:
Lemoine, L., Dupont, C., Capron, A., Cerf, E., Yilmaz, M., Verloop, D., Blanckaert, K., Senneville, E., Alfandari, S.
Publikováno v:
In Médecine et Maladies Infectieuses August 2018 48(5):359-364
Autor:
Carriere, N., Verloop, D., Dupont, C., Fontaine, V., Tir, M., Krystkowiak, P., Blanchard, A., Defebvre, M.-M., Defebvre, L.
Publikováno v:
In Revue Neurologique June 2017 173(6):396-405
Autor:
Dupont, C. (1), Lemoine, L. (2), Cerf, E. (1), Yilmaz, M. (3), Verloop, D. (1), Blanckaert, K. (4), Senneville, E. (2), Alfandari, S. (2)
Publikováno v:
In Médecine et Maladies Infectieuses June 2016 46(4) Supplement 1:41-41
Autor:
Lemoine, L. (1), Dupont, D. (2), Capron, A. (2), Cerf, E. (2), Yilmaz, M. (3), Verloop, D. (2), Blanckaert, B. (4), Senneville, E. (1), Alfandari, S. (1)
Publikováno v:
In Médecine et Maladies Infectieuses June 2016 46(4) Supplement 1:27-28
Publikováno v:
In Le Pharmacien Clinicien December 2022 57(4):e190-e190
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Developmental Medicine and Child Neurology, 42(6), 392-397. Blackwell Publishing Ltd
Set-shifting is an important aspect of attention and regulation of behaviour. The ability of young children to shift set is debated. Set-shifting is usually examined using sorting tasks that are designed for adults and hence are inadequate for childr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::f21c5cc621328a2228b63872df7f08f6
https://research.rug.nl/en/publications/2b00caa7-18f8-4ddb-8426-06b099ba4c68
https://research.rug.nl/en/publications/2b00caa7-18f8-4ddb-8426-06b099ba4c68
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.