Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Verlenden, Jorge M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Franks, Jessica L, Baumann, Stephanie D, So, Marvin, Miles, Angela M, Verlenden, Jorge M, Benevides, Teal, Crenshaw, Mark, Truscott, Stephen, Crimmins, Daniel
Publikováno v:
Developmental Disabilities Network Journal
Background: Experience in multidisciplinary collaboration among healthcare providers, leaders in public health, and educators is essential to effectively address the diverse needs of children with intellectual and developmental disabilities (I/DD) an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1459::a60e20ad777637aec30553785df85e71
https://digitalcommons.usu.edu/ddnj/vol2/iss2/4
https://digitalcommons.usu.edu/ddnj/vol2/iss2/4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bell, Patrick B., Verlenden, Jorge M., Swift, Allisyn L., Henderson, Heather L., Nastasi, Bonnie K.
Publikováno v:
International Handbook of Psychological Well-Being in Children & Adolescents; 2016, p271-290, 20p