Zobrazeno 1 - 10
of 286
pro vyhledávání: '"Verhoeven, Jef"'
Autor:
De Wit, Kurt, Verhoeven, Jef C.
Publikováno v:
European Journal of Education, 2000 Dec 01. 35(4), 421-437.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1503629
Autor:
Beuselinck, Ilse, Verhoeven, Jef C.
Publikováno v:
European Journal of Education, 1998 Jun 01. 33(2), 229-249.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1503369
Autor:
Lipnicka, Magdalena, Verhoeven, Jef C.
Publikováno v:
Roczniki Nauk Społecznych / Annals of Social Sciences. 42(4):7-30
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=280793
Publikováno v:
International Journal of African Higher Education; 2023, Vol. 10 Issue 3, p43-72, 30p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Higher Education System Reform: An international comparison after twenty years of Bologna, 53-66
STARTPAGE=53;ENDPAGE=66;TITLE=Higher Education System Reform
Teelken, C 2019, The Higher Education system in the Netherlands : Overview and analysis of changes induced by the Bologna Process . in B Broucker, K De Wit, J C Verhoeven & L Leišytė (eds), Higher Education System Reform : An international comparison after twenty years of Bologna . Brill, pp. 53-66 . https://doi.org/10.1163/9789004400115_004
STARTPAGE=53;ENDPAGE=66;TITLE=Higher Education System Reform
Teelken, C 2019, The Higher Education system in the Netherlands : Overview and analysis of changes induced by the Bologna Process . in B Broucker, K De Wit, J C Verhoeven & L Leišytė (eds), Higher Education System Reform : An international comparison after twenty years of Bologna . Brill, pp. 53-66 . https://doi.org/10.1163/9789004400115_004
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d34858c2af4a2b70f7e4917b650d04ab
https://doi.org/10.1163/9789004400115_004
https://doi.org/10.1163/9789004400115_004
Autor:
DE WIT, KURT, VERHOEVEN, JEF C.
Publikováno v:
Studies in Higher Education. May2003, Vol. 28 Issue 2, p143. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.