Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Verhack, Ruben"'
Autor:
Verhack, Ruben
Virtual reality for camera-recorded scenes is fundamentally different from the VR experience of, for example, computer games. The problem is much more challenging due to the scene's lack of geometric knowledge. Currently, 360-degree video is the prim
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8d56e4d315e3547860157548fdb0076e
https://depositonce.tu-berlin.de/handle/11303/11386
https://depositonce.tu-berlin.de/handle/11303/11386
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Avramelos, Vasileios, Saenen, Ignace, Verhack, Ruben, Van Wallendael, Glenn, Lambert, Peter, Sikora, Thomas
Publikováno v:
Proceedings of SPIE; 6/29/2018, Vol. 10752, p1-12, 12p
Publikováno v:
2016 IEEE International Conference on Image Processing (ICIP); 2016, p2142-2146, 5p
Autor:
Tescher, Andrew G., Avramelos, Vasileios, Saenen, Ignace, Verhack, Ruben, Van Wallendael, Glenn, Lambert, Peter, Sikora, Thomas
Publikováno v:
Proceedings of SPIE; September 2018, Vol. 10752 Issue: 1 p107520B-107520B-12, 10644493p
Publikováno v:
2015 Picture Coding Symposium (PCS); 2015, p189-193, 5p
Publikováno v:
2014 IEEE International Conference on Image Processing (ICIP); 2014, p4807-4811, 5p