Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Verduijn, Karen"'
Autor:
Al-Dajani, Haya, Bang, Nupur Pavan, Basco, Rodrigo, Calabrò, Andrea, Cheng, Jeremy Chi Yeung, Clinton, Eric, Daspit, Joshua J., De Massis, Alfredo, Discua Cruz, Allan, Garcia-Lorenzo, Lucia, Gartner, William B., Germain, Olivier, Gherardi, Silvia, Helin, Jenny, Imas, Miguel, Jack, Sarah, McAdam, Maura, Radu-Lefebvre, Miruna, Rovelli, Paola, Tillmar, Malin, Torchia, Mariateresa, Verduijn, Karen, Welter, Friederike
Publikováno v:
International Journal of Entrepreneurial Behavior & Research, 2023, Vol. 30, Issue 9, pp. 2185-2233.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJEBR-05-2023-0516
Publikováno v:
Entrepreneurialism and Society: Consequences and Meanings
Autor:
Verduijn, Karen, Berglund, Karin
Publikováno v:
International Journal of Entrepreneurial Behavior & Research, 2019, Vol. 26, Issue 5, pp. 973-988.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJEBR-04-2018-0274
Publikováno v:
International Journal of Entrepreneurial Behavior & Research, 2018, Vol. 25, Issue 3, pp. 414-432.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJEBR-12-2016-0418
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Critical perspectives of entrepreneurship have gained increasing traction over the last two decades. The transformative potential of critical research resides in challenging some of entrepreneurship research's epistemological, ontological and theoret
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2a79af43f2ddac3324f24f78652ba812
Publikováno v:
International Journal of Entrepreneurial Behaviour & Research, 2014, Vol. 20, Issue 2, pp. 98-107.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJEBR-02-2014-0031
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.