Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Verdel, R."'
Autor:
Verdel, R., Vitale, V., Panda, R. K., Donkor, E. D., Rodriguez, A., Lannig, S., Deller, Y., Strobel, H., Oberthaler, M. K., Dalmonte, M.
Publikováno v:
Phys. Rev. B 109, 075152 (2024)
Quantum simulators offer powerful means to investigate strongly correlated quantum matter. However, interpreting measurement outcomes in such systems poses significant challenges. Here, we present a theoretical framework for information extraction in
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2307.10040
Publikováno v:
Phys. Rev. Lett. 126, 130401 (2021)
Disorder-free localization has been recently introduced as a mechanism for ergodicity breaking in low-dimensional homogeneous lattice gauge theories caused by local constraints imposed by gauge invariance. We show that also genuinely interacting syst
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2003.04901
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Verdel, R., Vitale, V., Panda, R. K., Donkor, E. D., Rodriguez, A., Lannig, S., Deller, Y., Strobel, H., Oberthaler, M. K., Dalmonte, M.
Quantum simulators offer powerful means to investigate strongly correlated quantum matter. However, interpreting measurement outcomes in such systems poses significant challenges. Here, we present a theoretical framework for information extraction in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::376488e1552d4e2be4fd3d1d5823bcd8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Background:Static test results reflect what children have learned up to the moment of testing. Dynamic tests, on the other hand, aim to examine children’s potential for learning. The information obtained during dynamic testing has the potential to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::99759d4ba5f4bbe97b1d07aa6995138a
https://hdl.handle.net/1887/3201682
https://hdl.handle.net/1887/3201682
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.