Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Verdaasdonk, Jolien"'
Autor:
Verdaasdonk, Jolien S.1, Bloom, Kerry1 kbloom@email.unc.edu
Publikováno v:
Nature Reviews Molecular Cell Biology. May2011, Vol. 12 Issue 5, p320-332. 13p. 4 Diagrams, 1 Chart.
One of the most fundamental concepts of microscopy is that of resolution–the ability to clearly distinguish two objects as separate. Recent advances such as structured illumination microscopy (SIM) and point localization techniques including photoa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6c60afc43a9fb442e2077df905d915fd
https://europepmc.org/articles/PMC4076117/
https://europepmc.org/articles/PMC4076117/
Autor:
Mousley, Carl J., Ivanova, Pavlina T., Verdaasdonk, Jolien, Temple, Brenda R.S., Bloom, Kerry S., Leiker, Thomas J., Bankaitis, Vytas A., Ortlund, Eric A., Lin, Coney Pei Chen, Eckert, Debra M., Neiman, Aaron M., Murphy, Robert C., Brown, H. Alex, Duncan, Mara C., Nile, Aaron H., Myers, David S., Pathak, Manish C., Ren, Jihui
The Sec14-like phosphatidylinositol transfer protein Sfh3 associates with bulk LDs in vegetative cells but targets to a neutral lipid hydrolase-rich LD pool during sporulation. Sfh3 inhibits LD utilization by a PtdIns-4-phosphate–dependent mechanis
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::26021cd29fd43552cfec339f3cc39fb6
Biological questions are increasingly being addressed using a wide range of quantitative analytical tools to examine protein complex composition. Knowledge of the absolute number of proteins present provides insights into organization, function, and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::fd16a7ddb673c67512e38f052067732e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.