Zobrazeno 1 - 10
of 160
pro vyhledávání: '"Vercruysse, S."'
Publikováno v:
In Neuroscience and Biobehavioral Reviews June 2014 43:213-227
Autor:
ter Vrugte, Judith, de Jong, A., Vercruysse, S., Wouters, P.J.M., van Oostendorp, H., Elen, Jan, Interaction Technology, Leerstoel van Gog, Sub Multimedia, Sub Algemeen Interaction Technology, Education and Learning: Development in Interaction
Publikováno v:
Learning and Instruction, 50(44-53), 44. Pergamon
Learning and instruction, 50, 44-53. Elsevier
Learning and instruction, 50, 44-53. Elsevier
This study addresses the added value of faded worked examples in a computer game-based learning environment. The faded worked examples were introduced to encourage active selection and processing of domain content in the game. The content of the game
Publikováno v:
Movement Disorders, 30, 567-76
Movement Disorders, 30, 4, pp. 567-76
Movement Disorders, 30, 4, pp. 567-76
In Parkinson's disease (PD), freezing of gait (FOG) is associated with widespread functional and structural gray matter changes throughout the brain. Previous study of freezing-related white matter changes was restricted to brainstem and cerebellar l
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::32cefddaa1342ebe33f6b51ddd3ae077
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/477472
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/477472
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.