Zobrazeno 1 - 10
of 12
pro vyhledávání: '"Verberg, C.P.M."'
Opportunities for negotiation in formative assessment may benefit teachers' professional development. Detailed analysis of nine assessment dialogues involving pairs of nursing teachers in secondary vocational education showed that the amount of negot
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______202::891c32d09919a6bb8636bce6f5883651
https://hdl.handle.net/1887/3197088
https://hdl.handle.net/1887/3197088
Autor:
Berg van den, J.W., Verberg, C.P.M., Berkhout, J.J., Lombarts, M.J.M.H., Scherpbier, A.J.J.A., Jaarsma, A.D.C.
BackgroundAttention for the well-being of medical school faculty is not only important for the prevention of attrition and burnout, but may also boost performance in their tasks in medical education. Positive well-being can be conceptualized as work
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______202::b7ec565113f7e922a5003f4417326913
https://hdl.handle.net/1887/3196930
https://hdl.handle.net/1887/3196930
Autor:
Verberg, C.P.M.
Publikováno v:
None
The literature indicates that teacher professional development and learning may be improved by using formative assessment procedures. This thesis focuses on a specific form of formative assessment, negotiated assessment, which is characterised by the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a301807ecfb4213cb82c9eda89c8fe4c
https://hdl.handle.net/1887/20771
https://hdl.handle.net/1887/20771
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.