Zobrazeno 1 - 10
of 23 011
pro vyhledávání: '"Verbal and non-verbal communication"'
Autor:
Peterka, Jerneja1 jerneja.peterka@fos-unm.si, Turk, Maruša1 marusa.turk@fos-unm.si, Žakelj, Katja1 katja.zakelj@fos-unm.si
Publikováno v:
Journal of Universal Excellence (JUE) / Revija za Univerzalno Odličnost (RUO). Jun2024, Vol. 13 Issue 2, p144-155. 12p.
Publikováno v:
Društvene i Humanističke Studije, Vol 9, Iss 1(25), Pp 963-992 (2024)
The interaction between students and lecturers in online classes has changed significantly compared to the interaction in conventional classroom classes. Physical distancing harmed cognitive and social presence in classes due to reduced opportunities
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c5a83d5b44cd43bc83bf260e557afa7a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abed, Lowai G.1 (AUTHOR), Abed, Mohaned G.2 (AUTHOR), Shackelford, Todd K.3 (AUTHOR) shackelf@oakland.edu
Publikováno v:
Behavioral Sciences (2076-328X). Feb2023, Vol. 13 Issue 2, p175. 10p.
Publikováno v:
Известия Саратовского университета. Новая серия. Серия Акмеология образования: Психология развития, Vol 11, Iss 1, Pp 88-92 (2022)
The report presents the results of the international scientific conference “Special-Needs Education and Socio-Cultural Integration – 2021: Verbal and Non-Verbal Communication and Technologies for Students with Special Educational Needs in the Dig
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d02958de39ce4c81a10678843d19c206
Publikováno v:
In Psychology of Sport & Exercise January 2022 58
Autor:
SANZ-SIMÓN, LAURA1
Publikováno v:
Visual Review. 2022, Vol. 11 Issue 4, p1-16. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Voetmann, Sara Stage1 svoetmann@health.sdu.dk, Hvidt, Niels Christian1, Viftrup, Dorte Toudal1
Publikováno v:
BMC Palliative Care. 1/4/2022, Vol. 21 Issue 1, p1-8. 8p.