Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Verb-argument structure overgeneralization"'
Publikováno v:
Collabra: Psychology, Vol 4, Iss 1 (2018)
How are verb-argument structure preferences acquired? Children typically receive very little negative evidence, raising the question of how they come to understand the restrictions on grammatical constructions. Statistical learning theories propose s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/27397be4c2eb4db4b612244a65b84c27
Publikováno v:
Collabra: Psychology; Vol 4, No 1; 38
Collabra: Psychology, Vol 4, Iss 1 (2018)
Collabra: Psychology, Vol 4, Iss 1 (2018)
How are verb-argument structure preferences acquired? Children typically receive very little negative evidence, raising the question of how they come to understand the restrictions on grammatical constructions. Statistical learning theories propose s
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.