Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Vera San Juan, N"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Una Foye, Hardt S, Alan Simpson, Abdinasir K, Vera San Juan N, Julian Edbrooke-Childs, Sonia Johnson, Temple R, Sian Oram, Pinfold
Publikováno v:
Frontiers in psychiatry. 13
This study aimed to identify research priorities for future research on screen use and adolescent mental health, from the perspectives of young people, parents/carers, and teachers. Methods The study design was informed by the James Lind Alliance Pri
Autor:
Johnson, S., Dalton-Locke, C., Vera San Juan, N., Foye, U., Oram, S., Papamichail, A., Landau, S., Rowan Olive, R., Jeynes, T., Shah, P., Sheridan Rains, L., Lloyd-Evans, B., Carr, S., Killaspy, H., Gillard, S., Simpson, A., Bell, A., Bentivegna, F., Botham, J., Edbrooke-Childs, J., Goldsmith, L., Grunwald, L., Harju-Seppanen, J., Hatch, S., Henderson, C., Howrad, L., Lane, R., Ledden, S., Leveron, M., Lomani, J., Lyons, N., McCrone, P., Ntephe, C. U., Ocloo, J. E., Osborn, D., Pilling, S., Poursanidou, K., Scott, H. R., Steare, T., Stuart, R., Tomlin, A., Turner, K., Tzouvara, V.
Publikováno v:
UCL University College London, Johnson, S, Dalton-Locke, C, Vera San Juan, N, Foye, U, Oram, S, Papamichail, A, Landau, S, Rowan Olive, R, Jeynes, T, Shah, P, Sheridan Rains, L, Lloyd-Evans, B, Carr, S, Killaspy, H, Gillard, S, Simpson, A, Bell, A, Bentivegna, F, Botham, J, Edbrooke-Childs, J, Goldsmith, L, Grünwald, L, Harju-Seppänen, J, Hatch, S, Henderson, C, Howard, L, Lane, R, Ledden, S, Leverton, M, Lomani, J, Lyons, N, McCrone, P, Ntephe, C U, Ocloo, J E, Osborn, D, Pilling, S, Poursanidou, K, Scott, H R, Steare, T, Stuart, R, Tomlin, A, Turner, K & Tzouvara, V 2021, ' Impact on mental health care and on mental health service users of the COVID-19 pandemic : a mixed methods survey of UK mental health care staff ', Social Psychiatry and Psychiatric Epidemiology, vol. 56, no. 1, pp. 25-37 . https://doi.org/10.1007/s00127-020-01927-4
Social Psychiatry and Psychiatric Epidemiology
Social Psychiatry and Psychiatric Epidemiology
Purpose The COVID-19 pandemic has potential to disrupt and burden the mental health care system, and to magnify inequalities experienced by mental health service users. Methods We investigated staff reports regarding the impact of the COVID-19 pandem
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::06c17fe3ad2cc02453a53d354e6634c7
https://kclpure.kcl.ac.uk/en/publications/d1e8c3f9-893e-4c82-a718-2d1ddd2df0e9
https://kclpure.kcl.ac.uk/en/publications/d1e8c3f9-893e-4c82-a718-2d1ddd2df0e9
Autor:
Johnson, S, Dalton-Locke, C, Vera San Juan, N, Foye, U, Oram, S, Papamichail, A, Landau, S, Rowan Olive, R, Jeynes, T, Shah, P, Sheridan Rains, L, Lloyd-Evans, B, Carr, S, Killaspy, H, Gillard, S, Simpson, A, COVID-19 Mental Health Policy Research Unit Group
PURPOSE: The COVID-19 pandemic has potential to disrupt and burden the mental health care system, and to magnify inequalities experienced by mental health service users. METHODS: We investigated staff reports regarding the impact of the COVID-19 pand
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::6f37f0c3ad94170dd8d47d64fa93475a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.