Zobrazeno 1 - 10
of 73
pro vyhledávání: '"Vera SR"'
Autor:
Vera Sriwahyuningsih, Mufadhal Barseli
Publikováno v:
Enlighten, Vol 6, Iss 2, Pp 90-99 (2023)
This research is motivated by the high level of smartphone addiction among students. This is due to the coping activities carried out as a form of release from academic stress experienced by students. One of these coping activities is cyberloafing be
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/43e6991315a5403eb6d1fd31d6719cdd
Autor:
Mufadhal Barseli, Vera Sriwahyuningsih
Publikováno v:
Jurnal Educatio: Jurnal Pendidikan Indonesia, Vol 9, Iss 1, Pp 164-169 (2023)
Penelitian ini bertujuan untuk mendeskripsikan tentang game online mobile legends yang berperan dalam turunnya motivasi belajar siswa. Penelitian di latar belakangi oleh ketertarikan peneliti dalam melihat fenomena siswa yang kecanduan dalam memainka
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/60b739f8a3e94c79bdfc1450f5dd49c6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
JPPI (Jurnal Penelitian Pendidikan Indonesia), Vol 2, Iss 2, Pp 38-51 (2016)
This research was based on the prevention and resolue the students aggressive behavior. The objectives of this research were to describe: (1) the level of prejudice, (2) the level of frustration, (3) the level of aggressive behavior, (4) the relation
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d094cf0c98f247468c5db838929a87f9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.