Zobrazeno 1 - 10
of 112
pro vyhledávání: '"Veny, Aina"'
Autor:
de la Torre-Luque, Alejandro, Fiol-Veny, Aina, Essau, Cecilia A., Balle, Maria, Bornas, Xavier
Publikováno v:
In Journal of Affective Disorders 1 March 2020 264:474-482
Autor:
Balle, Maria1 (AUTHOR) ballemaria@gmail.com, Fiol-Veny, Aina1 (AUTHOR) ainafiol126@gmail.com, de la Torre-Luque, Alejandro2 (AUTHOR) af.delatorre@ucm.es, Llabres, Jordi1 (AUTHOR) jordi.llabres@uib.cat, Bornas, Xavier1 (AUTHOR) xavier.bornas@gmail.com
Publikováno v:
Behavioral Sciences (2076-328X). Jun2022, Vol. 12 Issue 6, p194-194. 11p.
Publikováno v:
In International Journal of Clinical and Health Psychology May-August 2017 17(2):192-196
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In International Journal of Clinical and Health Psychology September-December 2016 16(3):287-294
Publikováno v:
In Neuroscience and Biobehavioral Reviews September 2016 68:410-422
Publikováno v:
In International Journal of Psychophysiology October 2015 98(1):112-118
Autor:
de la Torre-Luque, Alejandro1,2 (AUTHOR) alejandro.delatorre@inv.uam.es, Fiol-Veny, Aina3 (AUTHOR), Balle, Maria3 (AUTHOR), Nelemans, Stefanie A.4 (AUTHOR), Bornas, Xavier3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Child Psychiatry & Human Development. Aug2020, Vol. 51 Issue 4, p527-541. 15p. 4 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Fiol-Veny, Aina1 (AUTHOR), Balle, Maria1 (AUTHOR) maria.balle-cabot@uib.es, De la Torre-Luque, Alejandro2 (AUTHOR), Bornas, Xavier1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Anxiety, Stress & Coping. Nov2019, Vol. 32 Issue 6, p641-653. 13p. 2 Charts, 1 Graph.
Autor:
De La Torre-luque, Alejandro, Fiol-veny, Aina, Balle, Maria, Nelemans, Stefanie A., Bornas, Xavier, Leerstoel Branje, Adolescent development: Characteristics and determinants
Publikováno v:
Child Psychiatry and Human Development, 51. Kluwer Academic/Human Sciences Press Inc.
This study aimed: (1) to identify heterogeneous trajectories of anxiety symptoms in early adolescence; (2) to analyze the relationships between risk factors and identified trajectories; (3) to study the association between anxiety symptom trajectorie