Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Ventouris, Annita"'
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research Open 2021 2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jayman, Michelle Michelle.Jayman@uwl.ac.uk, Ventouris, Annita Annita.Ventouris@uwl.ac.uk
Publikováno v:
Educational & Child Psychology. Dec2020, Vol. 37 Issue 4, p69-80. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This paper originates from clinical work and is aimed at illustrating how a patient diagnosed with a specific type of schizophrenia was likely to accept/deny her condition. We chose to follow her, through verbal and bodily expressions, to try and und
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::08e740e18390851594e6d23d6b32cb57
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Panourgia, Constantina, Wezyk, Agata, Ventouris, Annita, Comoretto, Amanda, Taylor, Zoe, Yankouskaya, Ala
Supplemental material, sj-docx-1-hpq-10.1177_13591053211059393 for Individual factors in the relationship between stress and resilience in mental health psychology practitioners during the COVID-19 pandemic by Constantina Panourgia, Agata Wezyk, Anni
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2e455c3921407e59f5d1e747fed337de
Autor:
Panourgia, Constantina, Wezyk, Agata, Ventouris, Annita, Comoretto, Amanda, Taylor, Zoe, Yankouskaya, Ala
Supplemental material, sj-pdf-5-hpq-10.1177_13591053211059393 for Individual factors in the relationship between stress and resilience in mental health psychology practitioners during the COVID-19 pandemic by Constantina Panourgia, Agata Wezyk, Annit
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::da1700fead72f8f52e3e65736ef6c5cc
Autor:
Michelle Jayman, Ventouris, Annita
Publikováno v:
BERA Student and Teacher Wellbeing Conference
University of West London
University of West London
Aim(s) \ud Play contributes uniquely to effective learning and the development of socio-emotional skills. This study investigated Book of Beasties (BoB), a school-based, socio-emotional intervention which utilises ‘playful learning’ to improve em
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::c11294fc064447118b58eca145456103
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.