Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Venetz, Martin"'
Publikováno v:
In Journal of School Psychology October 2020 82:1-16
Publikováno v:
European Journal of Psychological Assessment; 20240101, Issue: Preprints p1-9, 9p
Autor:
Haug, Tobias, Batty, Aaron Olaf, Venetz, Martin, Notter, Christa, Girard-Groeber, Simone, Knoch, Ute, Audeoud, Mireille
Supplemental material, examples_dsgs_items_online_supp for Validity evidence for a sentence repetition test of Swiss German Sign Language by Tobias Haug, Aaron Olaf Batty, Martin Venetz, Christa Notter, Simone Girard-Groeber, Ute Knoch and Mireille A
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::705b5021a6b78031568657b28dfbad77
Autor:
Haug, Tobias, Batty, Aaron Olaf, Venetz, Martin, Notter, Christa, Girard-Groeber, Simone, Knoch, Ute, Audeoud, Mireille
Supplemental material, LTJ898382_online_supp_ed for Validity evidence for a sentence repetition test of Swiss German Sign Language by Tobias Haug, Aaron Olaf Batty, Martin Venetz, Christa Notter, Simone Girard-Groeber, Ute Knoch and Mireille Audeoud
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::14e79a5b22294ba229661297b089cac8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology
The aim of this study was to investigate the consistency between the self-reports and teacher ratings of students’ emotional and social inclusion at school as well as for their academic self-concept. The German version of the Perceptions of Inclusi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::136f210f249073d50a27ea0476f375aa
https://doi.org/10.3389/fpsyg.2019.01637
https://doi.org/10.3389/fpsyg.2019.01637
Mit dem Instrument zur Zahlenbegriffsentwicklung E-ZaBE können mathematische Basisfertigkeiten im Kleinkindalter zwischen 2 und 4½ Jahren gemessen werden. Es ist für den Einsatz in der Heilpädagogischen Früherziehung konzipiert und soll aufzeige
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5704a1faa76c647c696252a4484c5c3d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.