Zobrazeno 1 - 10
of 364
pro vyhledávání: '"Venetis, C"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Liperis, G, Fraire-Zamora, JJ, Makieva, S, Massarotti, C, Ali, ZE, Kohlhepp, F, Ammar, OF, Mathur, R, Venetis, C, Fincham, A, Serdarogullari, M
Publikováno v:
Human Reproduction. 37:386-388
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMJ: British Medical Journal, 2011 Feb . 342(7795), 481-481.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20839616
Autor:
Wang R, McLernon D, Lai S, Showell M, Chen Z, Wei D, Legro R, Wang Z, Sun Y, Wu K, Vuong L, Hardy P, Pinborg A, Stormlund S, Santamaria X, Simon C, Blockeel C, Mol F, Ferraretti A, Shapiro B, Garner F, Li R, Venetis C, Mol B, Bhattacharya S, Maheshwari A
Publikováno v:
BMJ Open
r-INCLIVA. Repositorio Institucional de Producción Científica de INCLIVA
instname
r-INCLIVA. Repositorio Institucional de Producción Científica de INCLIVA
instname
Introduction Existing randomised controlled trials (RCTs) comparing a freeze-all embryo transfer strategy and a fresh embryo transfer strategy have shown conflicting results. A freeze-all or a fresh transfer policy may be preferable for some couples
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::b01e0112f2ded1aa54e854502d9c803c
https://www.fundanet.incliva.es/publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=16849
https://www.fundanet.incliva.es/publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=16849
Background: Investigations of evolution knowledge and acceptance and their relation are central to evolution education research. Ambiguous results in this field of study demonstrate a variety of measuring issues, for instance differently theorized co
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::791a121ad149ce8b59bcbc940dd4cfee
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3058379
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3058379