Zobrazeno 1 - 10
of 979
pro vyhledávání: '"Velichkovsky, B. M."'
Publikováno v:
Psychology in Russia: State of Art, Vol 10, Iss 3, Pp 7-27 (2017)
Background. Ideas about relationships between “I”, egocentric spatial orientation and the sense of bodily “Self ” date back to work by classics of philosophy and psychology. Cognitive neuroscience has provided knowledge about brain areas invo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9554d9935f20404bb99a81cf440fb1d2
Autor:
Velichkovsky B. M.
Publikováno v:
Psychology in Russia: State of Art, Vol 10, Iss 3, Pp 2-6 (2017)
Contemporary cognitive science is the latest version of the century-long quest for a better understanding of the human mind and brain. Various disciplines have brought together empirical methods and theoretical models from their fields of study to fu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8fccc0a1b9214911ab1ebd400a343b3a
Publikováno v:
Psychology in Russia: State of Art, Vol 10, Iss 3, Pp 120-137 (2017)
Background. Human-machine interaction technology has greatly evolved during the last decades, but manual and speech modalities remain single output channels with their typical constraints imposed by the motor system’s information transfer limits. W
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a84b5cb7a0a24697b3e08a446fea6652
Autor:
Sedov A. S., Popov V.A., Filyushkina V.I., Semenova U.N., Orlov V.A., Velichkovsky B. M., Ushakov V. L.
Publikováno v:
Psychology in Russia: State of Art, Vol 10, Iss 3, Pp 206-217 (2017)
Background. Concepts of movement and action are not completely synonymous, but what distinguishes one from the other? Movement may be defined as stimulus- driven motor acts, while action implies realization of a specific motor goal, essential for cog
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1d2f9841aa8148a2bb9225ff10c76a77
Publikováno v:
Scientific & Technical Information Processing; Dec2021, Vol. 48 Issue 5, p406-414, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.