Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Velentzas Athanasios"'
Autor:
Velentzas Athanasios, Stavrou Dimitris
Publikováno v:
Chemistry Teacher International, Vol 3, Iss 1, Pp 45-55 (2020)
Informing citizens about scientific issues in our highly technological world is of major importance. Toward this end, a teaching/learning sequence (TLS) focused on the nanostructures of carbon was developed and implemented in a class of secondary sch
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2c9438370e1f403c970bd745746eea4c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The book contains virtual experiments in Mechanics, Electromagnetism and Optics. Each chapter corresponds to an experiment and includes the theoretical background of the experiment, the experimental method, the simulation of the experimental setup an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9c43b945577165bebdd9d8e19ebf473e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kateris, Alexandros, Lazos, Panagiotis, Tsoukos, Serafeim, Tziamalis, Pavlos, Velentzas, Athanasios
Several suggestions for the use of Mobile Phone (MP) sensors in science teaching are found in the literature, and most of them focus on proposing physics experiments that can be conducted with the aid of the sensors that commonly exist in smartphones
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c957ef46ea2e49a84ee04bbb3c3a373f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tsoukos, Serafeim, Lazos, Panagiotis, Tzamalis, Pavlos, Kateris, Alexandros, Velentzas, Athanasios
Publikováno v:
International Journal of Interactive Mobile Technologies; 2021, Vol. 15 Issue 14, p55-71, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Chemistry Teacher International; 2021, Vol. 3 Issue 1, p45-55, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.