Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Velasquez, Ana M."'
Autor:
Velasquez, Ana M.
Peers relations have been regarded as a powerful developmental context that can influence multiple aspects of children's functioning and well being (Rubin, Bukowski, & Parker, 2006). Given that to a great extent these peer interactions take place wit
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Flick-Holtsch, Doreen, Findeisen, Stefanie, Bruderer, Nicole, Schlag, Thomas, Velasquez, Ana M., Mariño, Julián P., Ronderos, Natalia
Publikováno v:
Flick-Holtsch, D., Findeisen, S., Bruderer, N., Schlag, T., Velasquez, A. M., Mariño, J. P., & Ronderos, N. (2022, April). Self-Reported Socio-Emotional Skills of Adolescents From Different Vocational Education and Training Programs and Church Volunteer Engagement. Paper presented at the Conference of American Educational Research Association (AERA), San Diego (USA).
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4039::8255c1a313ee64f6682363fa792b0769
http://cdm15782.contentdm.oclc.org/cdm/ref/collection/p15782coll3/id/1884
http://cdm15782.contentdm.oclc.org/cdm/ref/collection/p15782coll3/id/1884
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Science, 1963 Aug . 141(3582), 725-726.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1710787
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.