Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Velandia, R."'
Publikováno v:
In Heliyon February 2020 6(2)
Publikováno v:
Heliyon, Vol 6, Iss 2, Pp e03287- (2020)
Nowadays, online or distance learning postgraduate schools program the academic period in different sequentially developed modules. This article assesses the impact of the programming of short-term university courses (30–60 days) on the frequency a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4ae60f396e0f4479be937786a30d1f1a
Publikováno v:
Heliyon, Vol 6, Iss 2, Pp e03287-(2020)
Heliyon
Heliyon
Nowadays, online or distance learning postgraduate schools program the academic period in different sequentially developed modules. This article assesses the impact of the programming of short-term university courses (30–60 days) on the frequency a
Autor:
Velandia R., Camilo, Álvarez, Carlos Alberto, Ruíz, William Bernardo, Caro B., Luis Alfonso, Reyes, Jeannethe
El problema de esta investigación se refiere fundamentalmente, al estudio, descripción, fundamentación, aplicación y convalidación del MEM (Material Educativo Multimedia) "Abordajes convencionales en Neurocirugía" como mediador pedagógico y a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1958::c1cf88d88a4b972a472805b5cf97964f
https://digitk.areandina.edu.co/handle/areandina/276
https://digitk.areandina.edu.co/handle/areandina/276
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pérez, O. J., Roger Bilham, Sequera, M., Molina, L., Gavotti, P., Codallo, H., Moncayo, C., Rodríguez, C., Velandia, R., Guzmán, M., Molnar, P.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::92559a7ee3566cf8f2e46eb8d6e9efe8
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-79952140414&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-79952140414&partnerID=MN8TOARS
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.