Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"Velázquez JA"'
Autor:
Agliati, A, Barriga, P, Cifuentes, P, Baena, I, Beržanskytė, J, Cavioni, V, Conte, E, Cuadrado Méndez, F, Ferreira, M, Fajfar, A, Gómez Baya, D, Grazzani, I, Lazdiņa, S, López Cobo, I, Martínez Jiménez, E, Martinsone, B, Campos, E, Velázquez, JA, Ornaghi, V, Panič, N, Rakovas, T, Raudienė, I, Mena, D, Aranda, D, Šukytė, D, Talić, S, Valverde Jiménez, B.
Il progetto “Learning to Be: Development of Practices and Methodologies for Assessing Social, Emotional and Health Skills within Education Systems”, cofinanziato dal programma Erasmus+ dell’Unione europea, è un progetto sperimentale che coinvo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1299::010985eed11aae92ee285f44bf414c26
http://hdl.handle.net/10281/280768
http://hdl.handle.net/10281/280768
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educación. 26(51):55-78
This work describes the strategies built by some teachers at pre school level in Mexico to face, from their perspective, coexistance and discipline challenges in the classroom. Given they variety of strategies mentioned, they were classified in three
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.