Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Veith, Joaquin M."'
Research in astronomy education has uncovered that many learners possess limited and fragmented understanding of stars. The corresponding misconceptions manifest in various areas such as star formation, size, the relationship between stars and planet
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2306.13728
Autor:
Bitzenbauer, Philipp, Höfler, Sebastian, Veith, Joaquin M., Winkler, Bianca, Zenger, Tim, Kulgemeyer, Christoph
Physics education research on explanatory videos has experienced a boost in recent years. Due to the vast number of explanatory videos available online, e.g. on YouTube, finding videos of high explaining quality is a challenging task for learners, te
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2207.05872
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bitzenbauer, Philipp1 (AUTHOR) philipp.bitzenbauer@fau.de, Veith, Joaquin M.2 (AUTHOR), Girnat, Boris2 (AUTHOR), Meyn, Jan-Peter1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Physics (2624-8174). Dec2022, Vol. 4 Issue 4, p1180-1201. 22p.
Publikováno v:
Research in Science Education; Jun2024, Vol. 54 Issue 3, p413-438, 26p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Fostering students' understanding of models is a challenge. However, in particular for learning quantum physics an elaborate understanding of models is required. We investigated activities to foster students' functional thinking about (quantum) model
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2091::b245d518068e8fb972faa1d36de36e09
https://opus4.kobv.de/opus4-fau/files/23598/feduc-08-1192708.pdf
https://opus4.kobv.de/opus4-fau/files/23598/feduc-08-1192708.pdf
Publikováno v:
Physics (2624-8174); Dec2022, Vol. 4 Issue 4, p1117-1134, 18p
Publikováno v:
Education Sciences; Aug2022, Vol. 12 Issue 8, p516-N.PAG, 21p