Zobrazeno 1 - 10
of 175
pro vyhledávání: '"Vegas, Emiliana"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vegas, Emiliana, Coffin, Chelsea
Publikováno v:
Comparative Education Review, 2015 May 01. 59(2), 289-304.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1086/680324
COVID-19 caused significant disruption to the global education system. Early reviews of the first wave of lockdowns and school closures suggested significant learning loss in a few countries. A more recent and thorough analysis of recorded learning l
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2456::9569e4b378e18db3e8bb19c783633289
https://hdl.handle.net/10986/37400
https://hdl.handle.net/10986/37400
Autor:
McEwan, Patrick J., Urquiola, Miguel, Vegas, Emiliana, Fernandes, Reynaldo, Gallego, Francisco A.
Publikováno v:
Economía, 2008 Apr 01. 8(2), 1-42.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20065523
Autor:
Umansky, Ilana, Vegas, Emiliana
Publikováno v:
The World Bank Research Observer, 2007 Oct 01. 22(2), 197-215.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40282365
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Social distancing requirements associated with COVID-19 (coronavirus) have led to school closures. In mid-April, the United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization reported that 192 countries had closed all schools and universities,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::45d4537e8e92b8046ca60988aeb6a08b
https://hdl.handle.net/10419/227168
https://hdl.handle.net/10419/227168