Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Veerbeek, Jochanan"'
Publikováno v:
Education Sciences; Mar2024, Vol. 14 Issue 3, p237, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences; Apr2023, Vol. 13 Issue 4, p365, 17p
Publikováno v:
Journal of Cognitive Education & Psychology. 1/1/2019, Vol. 18 Issue 1, p67-80. 14p.
Autor:
Kovalčíková, Iveta, Veerbeek, Jochanan, Vogelaar, Bart, Prídavková, Alena, Ferjenčík, Ján, Šimčíková, Edita, Tomková, Blanka
The current study investigated whether a domain-specific intervention targeting maths and executive functions of primary school children with a Roma background would be effective in improving their scholastic performance and executive functioning. In
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=sharePrprorg::aa3e37b2ed2fd4116278854f0613c058
Autor:
Veerbeek, Jochanan1, Hessels, Marco G. P.2, Vogelaar, Simone1, Resing, Wilma C. M.1 resing@fsw.leidenuniv.nl
Publikováno v:
Journal of Cognitive Education & Psychology. 2017, Vol. 16 Issue 3, p260-280. 21p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.