Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Veenman, M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
de Jong, T., Beishuizen, J.J., Hulshof, C.D., Prins, F, van Rijn, H, van Someren, M, Veenman, M, Wilhelm, P., Gardenfors, P., Johansson, P.
Publikováno v:
Cognition, Education, and Communication Technology, 257-284
STARTPAGE=257;ENDPAGE=284;TITLE=Cognition, Education, and Communication Technology
Cognition, Education, and Communication Technology, 257-283
STARTPAGE=257;ENDPAGE=283;TITLE=Cognition, Education, and Communication Technology
STARTPAGE=257;ENDPAGE=284;TITLE=Cognition, Education, and Communication Technology
Cognition, Education, and Communication Technology, 257-283
STARTPAGE=257;ENDPAGE=283;TITLE=Cognition, Education, and Communication Technology
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::015dcd8ce40e6da7f01ade6a37f88239
https://research.utwente.nl/en/publications/c4099fa1-8f3c-46b9-9f3a-f86d078caed7
https://research.utwente.nl/en/publications/c4099fa1-8f3c-46b9-9f3a-f86d078caed7
Autor:
Schellings, G., van Hout-Wolters, B., Veenman, M., Meijer, J., Jochems, W., den Brok, P., Bergen, T., van Eijck, M.
Publikováno v:
Licht op leren: proceedings van de 35e Onderwijs Research Dagen, 288-290
STARTPAGE=288;ENDPAGE=290;TITLE=Licht op leren: proceedings van de 35e Onderwijs Research Dagen
STARTPAGE=288;ENDPAGE=290;TITLE=Licht op leren: proceedings van de 35e Onderwijs Research Dagen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::ff7afe202151812a99ad60497f6b961b
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/metacognitieve-activiteiten-meten-een-vragenlijst-vergeleken-met-de-hardopdenkmethode(8f3e0d3b-024d-4c28-8879-505f91e7b073).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/metacognitieve-activiteiten-meten-een-vragenlijst-vergeleken-met-de-hardopdenkmethode(8f3e0d3b-024d-4c28-8879-505f91e7b073).html
Autor:
Beishuizen, J., Hulshof, C., Prins, F., Van Rijn, D.H., Someren, M., Wilhelm, P., Veenman, M., De Jong, T., Gaerdenfors, P., Johansson, P.
Publikováno v:
Determinants of discovery learning in a complex simulation learning environment, 257-283
STARTPAGE=257;ENDPAGE=283;TITLE=Determinants of discovery learning in a complex simulation learning environment
STARTPAGE=257;ENDPAGE=283;TITLE=Determinants of discovery learning in a complex simulation learning environment
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::efa244deea8e427bb5ec3e4adbd3f8d0
https://research.rug.nl/en/publications/55f2f63d-92f7-42fa-b7a3-0adf687a03bb
https://research.rug.nl/en/publications/55f2f63d-92f7-42fa-b7a3-0adf687a03bb
Autor:
de Jong, T., Beishuizen, J.J., Hulshof, C.D., Prins, F, van Rijn, H, van Someren, M, Veenman, M, Wilhelm, P.
Publikováno v:
de Jong, T, Beishuizen, J J, Hulshof, C D, Prins, F, van Rijn, H, van Someren, M, Veenman, M & Wilhelm, P 2005, Determinants of discovery learning in a complex simulation learning environment . in P Gardenfors & P Johansson (eds), Cognition, Education, and Communication Technology . Erlbaum, Hillsdale NJ, pp. 257-283 .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::64b2184d6d79062556116a6df056e3bf
https://hdl.handle.net/1871.1/5ee2b6d6-e373-43c6-99d8-209199e0adee
https://hdl.handle.net/1871.1/5ee2b6d6-e373-43c6-99d8-209199e0adee
Autor:
de Jong, T., Beishuizen, J.J., Hulshof, C.D., Prins, F., van Rijn, H., van Someren, M.W., Veenman, M., Wilhem, P., Gärdenfors, P., Johansson, P.
Publikováno v:
Cognition, education and communication technology, 257-283
STARTPAGE=257;ENDPAGE=283;TITLE=Cognition, education and communication technology
STARTPAGE=257;ENDPAGE=283;TITLE=Cognition, education and communication technology
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::9b9bbdb7ddabf44c40b73ae6af5bf089
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/determinants-of-discovery-learning(c0be9b2a-1815-4271-9dc8-78558d66c0b3).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/determinants-of-discovery-learning(c0be9b2a-1815-4271-9dc8-78558d66c0b3).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Computers in Human Behavior; 2002, Vol. 18 Issue: 3 p327-341, 15p
Publikováno v:
Leiden University
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::7dc0b4d64fe9d0ed8be443d0e2cc731e
https://www.thehaguesecuritydelta.com/media/com_hsd/report/126/document/Big-Data-HR.pdf
https://www.thehaguesecuritydelta.com/media/com_hsd/report/126/document/Big-Data-HR.pdf