Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Vazquez‐Noguerol, Mar"'
Autor:
Vazquez-Noguerol, Mar ⁎, Prado-Prado, J. Carlos
Publikováno v:
In International Journal of Production Economics February 2025 280
Autor:
Zhao, Guoqing1 (AUTHOR) guoqing.zhao@swansea.ac.uk, Vazquez‐Noguerol, Mar2 (AUTHOR), Liu, Shaofeng3 (AUTHOR), Prado‐Prado, J. Carlos2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Business Logistics. Jan2024, Vol. 45 Issue 1, p1-36. 36p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Business Process Management Journal, 2021, Vol. 27, Issue 2, pp. 565-589.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BPMJ-04-2020-0139
Autor:
Vazquez-Noguerol, Mar1 (AUTHOR) marfernandezvazquez@uvigo.es, Comesaña-Benavides, Jose A.1 (AUTHOR), Riveiro-Sanroman, Sara1 (AUTHOR), Prado-Prado, J. Carlos1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Central European Journal of Operations Research. Dec2022, Vol. 30 Issue 4, p1369-1402. 34p.
Autor:
Vazquez-Noguerol, Mar1 (AUTHOR) marfernandezvazquez@uvigo.es, Comesaña-Benavides, Jose1 (AUTHOR), Poler, Raul2 (AUTHOR), Prado-Prado, J. Carlos1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Central European Journal of Operations Research. Sep2022, Vol. 30 Issue 3, p961-990. 30p.
Publikováno v:
RiuNet. Repositorio Institucional de la Universitat Politécnica de Valéncia
instname
instname
The digital transformation is having a major impact on the consumer product market, pushing food retailers to foster online sales. To avoid large investments, e-grocers are tending to use their existing physical stores to undertake the online order p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Investigo. Repositorio Institucional de la Universidade de Vigo
Universidade de Vigo (UVigo)
Universidade de Vigo (UVigo)
A review of the literature regarding the evolution of the modeling of the supply chain in the e-grocery industry (online channel of supermarkets) will be carried out. Then, the type of modeling that best suits will be selected, as well as the appropr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d5f86bee1b3182d25ccff30ac1b2fa2e
http://hdl.handle.net/11093/2912
http://hdl.handle.net/11093/2912
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.