Zobrazeno 1 - 10
of 12
pro vyhledávání: '"Vasyagina N.N.,"'
Autor:
Vasyagina N.N.,, Kazaeva E.A.,
Publikováno v:
Психологическая наука и образование (2007. Online), Vol 8, Iss 3, Pp 63-75 (2016)
Russia's integration into the international educational space increases the significance of the problem of academic mobility, providing students and teachers with the right to choose from a wide range of programs, forms and methods of training, and h
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f6e9f3660dc04b848fc6a7128ac04811
Autor:
Barinova, E.S., Vasyagina, N.N.
Баринова Елена Сергеевна, аспирант кафедры психологии образования, Уральский государственный педагогический университет (Екатеринбур
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2425::c08d1d619e13e609c0174a4c9cdb54ec
http://dspace.susu.ru/xmlui/handle/0001.74/40516
http://dspace.susu.ru/xmlui/handle/0001.74/40516
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.