Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Varnham Jeremy"'
Autor:
Alqahtani Mohammed M. J., Al Saud Nouf Mohammed, Alsharef Nawal Mohammed, Alsalhi Saleh Mohammed, Al-Hifthy Elham H., AlHadi Ahmad N., Ad-Dab’bagh Yasser, Alenazi Fawwaz Abdulrazaq, Alotaibi Barakat M., Alsaeed Sultan Mahmoud, Arnout Boshra A., ALQasem Latifah, Alhossein Abdulkarim, Alqahtani Yasser Jubran, AlGhamdi Samirah A., Alrahili Nader, Varnham Jeremy, Asiri Saeed Abdulwahab
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Child and Adolescent Psychiatry and Psychology, Vol 12, Iss 1, Pp 72-83 (2024)
This study aimed to utilize Principal Component Analysis (PCA) and Confirmatory Factor Analysis (CFA) to investigate the constructive validity of the Arabic translation of the Vanderbilt Attention Deficit/Hyperactive Disorder (ADHD) Diagnostic Scale
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/58c136fc0e17453ca24b6b7be59ae6df
Autor:
Bashiri, Fahad A., Turki H. Albatti, Muddathir H. Hamad, Al-Joudi, Haya F., Daghash, Hadeel F., Al-Salehi, Saleh M., Varnham, Jeremy L., Alhaidar, Fatimah, Almodayfer, Omar, Alhossein, Abdulkarim, Aldhalaan, Hesham, Ad-Dab’bagh, Yasser A., Nouf Al Backer, Altwaijri, Waleed, Alburikan, Khalid, Maysaa W. Buraik, Ghaziuddin, Mohammad, Nester, Michael J., Wahabi, Hayfaa A., Alhabib, Samia, Jamal, Amr A., Amer, Yasser S.
Additional file 1. AGREE Reporting Checklist
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::39676dcd5b1851cf184bb2a825ff1680
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.