Zobrazeno 1 - 10
of 96
pro vyhledávání: '"Varney, O."'
Publikováno v:
Sapienza Università di Roma-IRIS
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a4e58f7bf89608d4970b9ae072986fb1
http://hdl.handle.net/11573/185489
http://hdl.handle.net/11573/185489
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fair CD; Department of Public Health Studies, Elon University, Elon, North Carolina., Albright JN; Clinical Psychology, University of Virginia, Charlottesville, Virginia., Varney O; School-Based Outpatient Therapy, T.W. Ponessa and Associates, Mountville, Pennsylvania.
Publikováno v:
AIDS patient care and STDs [AIDS Patient Care STDS] 2019 Oct; Vol. 33 (10), pp. 440-448. Date of Electronic Publication: 2019 Sep 16.
Autor:
Aledeh, Muhammad1,2 (AUTHOR) muhammad.aledeh@gmail.com, Sokan-Adeaga, Adewale Allen3 (AUTHOR), Adam, Habib4 (AUTHOR), Aledeh, Sulaiman5 (AUTHOR), Kotera, Yasuhiro6 (AUTHOR)
Publikováno v:
Discover Psychology. 1/3/2024, Vol. 4 Issue 1, p1-10. 10p.
Autor:
Gonzalez-Burgos, Lissett, Lozano-Rodriguez, Candida, Molina, Yaiza, Garcia-Cabello, Eloy, Aciego, Ramón, Barroso, José, Ferreira, Daniel
Publikováno v:
Frontiers in Psychology; 10/1/2024, p1-11, 11p
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education - EJPE (Springer Science & Business Media B.V.); Sep2024, Vol. 39 Issue 3, p1889-1911, 23p
Autor:
Wallis, Kimberley1 (AUTHOR), Kelly, Michelle1 (AUTHOR) michelle.kelly@newcastle.edu.au, McRae, Sarah E.1 (AUTHOR), McDonald, Skye2 (AUTHOR), Campbell, Linda E.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Neuropsychological Rehabilitation. Oct2022, Vol. 32 Issue 9, p2429-2463. 35p. 1 Diagram, 6 Charts.
Autor:
González-Colaço Harmand, Magali, Mata, María, César Prada-Arrondo, Pablo, Domínguez-Rodríguez, Alberto, Barroso, José, Galtier, Ivan
Publikováno v:
Frontiers in Human Neuroscience; 2024, p1-10, 10p
Publikováno v:
Healthcare (2227-9032); Jan2024, Vol. 12 Issue 2, p144, 14p
Publikováno v:
Current Psychology; Nov2023, Vol. 42 Issue 32, p28579-28596, 18p