Zobrazeno 1 - 10
of 216
pro vyhledávání: '"Vargas HE"'
Autor:
Feng, Sandy, Klintmalm, GB, Lake, JR, Vargas, HE, Wekerle, T, Agnes, S, Brown, KA, Nashan, B, Rostaing, L, Meadows-Shropshire, S
Publikováno v:
Feng, Sandy; Klintmalm, GB; Lake, JR; Vargas, HE; Wekerle, T; Agnes, S; et al.(2014). Belatacept-based immunosuppression in de novo liver transplant recipients: 1-year experience from a phase II randomized study. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/4rc1997w
This exploratory phase II study evaluated the safety and efficacy of belatacept in de novo adult liver transplant recipients. Patients were randomized (N=260) to one of the following immunosuppressive regimens: (i) basiliximab+belatacept high dose [H
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::ff333a266a53f488628507a67fb759fa
http://www.escholarship.org/uc/item/4rc1997w
http://www.escholarship.org/uc/item/4rc1997w
Autor:
Maes Michael, Congio Ana, Moraes Juliana Brum, Bonifacio Kamila Landucci, Barbosa Decio Sabbatini, Vargas Heber Odebrecht, Morris Gerwyn, Puri Basant K., Michelin Ana Paula, Nunes Sandra Odebrecht Vargas
Publikováno v:
Biomolecular Concepts, Vol 9, Iss 1, Pp 115-130 (2018)
Early life trauma (ELT) may drive mood disorder phenomenology, nitro-oxidative pathways and impairments in semantic memory. There are no data regarding the impact of ELT on affective phenomenology and whether these pathways are mediated by staging or
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2025a3b8bce24ec9810bf98f2247ab95
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.