Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"Vare Paul"'
Publikováno v:
Discourse and Communication for Sustainable Education, Vol 12, Iss 1, Pp 151-175 (2021)
This paper offers a rationale for how ESD related learning at postgraduate level can be assessed. It proposes a framework for evaluating whether assessments in Master’s level programmes align with the pedagogical approach of Education for Sustainab
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c4690f4ea79640469f3289761e0e4ae7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vare, Paul
Publikováno v:
Sustainable Development Goals Series ISBN: 9783030910549
The Competence Turn marks a shift of attention away from what is taught, with a focus on curriculum content, to what is learned, i.e. the outcomes of education. It is a shift with some considerable history. This chapter explores the approach to curri
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::38d4332ddbe1f8a97805827a80496491
https://eprints.glos.ac.uk/10666/1/10666_Vare_(2022)The-Competence-Turn.pdf
https://eprints.glos.ac.uk/10666/1/10666_Vare_(2022)The-Competence-Turn.pdf
Autor:
Vare, Paul, Lizana Oberholzer, Durham, Hannah, James, Jon, Lee, Hilary, Linse, Caroline, Lofthouse, Rachel, Mcgrath, Sarah, Meehan, Una, Ovenden-Hope, Tanya, Price, Louise, Rolph, Chris, Sampson Lynn, Chappell, Marnie, Seymour, Rebecca, Smith, Soo, Sturrock, Karen, Watson, Karen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0603e3d8fc536640ad337b826107e0f0
Autor:
Vare, Paul
Publikováno v:
Environmental Education Research. 26:61-80
As schools seek to implement frameworks of education for sustainable development it is inevitable that they will encounter contradictions between their own aspirations and external demands. To analyse these contradictions through the lens of teachers
Autor:
Burch, Cathy, Vare, Paul
Publikováno v:
The Language Learning Journal. 48:613-627
The government funded two-year project, Stepping Up in Modern Foreign Languages (MFL), sought to align MFL teaching across the transition between primary and secondary schools. This paper describes the results of the project evaluation that was condu
Autor:
Vare, Paul
Today’s blog is by Paul Vare of the University of Gloucestershire where he has responsibility for research development in the School of Education and Humanities. He writes here about teacher education. As ever, with our blogs, Paul’s views are no
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::45ddf8e47230fab998fb37f1864328af
https://eprints.glos.ac.uk/9732/3/9732-Vare-NAEE-Blog-3-May-2021.pdf
https://eprints.glos.ac.uk/9732/3/9732-Vare-NAEE-Blog-3-May-2021.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.