Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Varadharajan, M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Varadharajan, M, Buchanan, J
This book examines the lives and contributions of career change teachers: individuals who have switched careers to become classroom teachers.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::659b83704cce49f4997e8f865d5ec6ff
https://doi.org/10.1007/978-981-16-6038-2
https://doi.org/10.1007/978-981-16-6038-2
Autor:
Flanagan K, Levin I, Tually S, Varadharajan M, Julia Verdouw, Faulkner D, Meltzer A, Vreugdenhil A
© 2020 Australian Housing and Urban Research Institute. All rights reserved. Australia's social housing system is under considerable pressure, with high demand but manifestly inadequate supply. In this context, governments have introduced 'pathways'
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::c95fbce3c4da88dc45d7fe1f2c9d0e79
https://hdl.handle.net/10453/142906
https://hdl.handle.net/10453/142906
Effective student-demonstrator interactions attend successful laboratory programs which engage students with the processes and products of science. We report a study on student and demonstrator experiences and perceptions of a physics laboratory prog
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::fb1dbdcec4fd700a80a55d68b42e1f1a
https://hdl.handle.net/10453/49450
https://hdl.handle.net/10453/49450
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Varadharajan, M
University of Technology, Sydney. Faculty of Arts and Social Sciences. The past twenty years have seen a steady increase in the number of mature aged individuals entering the teaching profession as a second career (McKenzie, Rowley, Weldon, & Murphy,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::fef980cfd85c1551f095d6e637ac97f8
https://hdl.handle.net/10453/29255
https://hdl.handle.net/10453/29255