Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Vanslambrouck, Silke"'
Autor:
Bruggeman, Bram, Tondeur, Jo, Struyven, Katrien, Pynoo, Bram, Garone, Anja, Vanslambrouck, Silke
Publikováno v:
In The Internet and Higher Education January 2021 48
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development, 2019 Oct 01. 67(5), 1145-1174.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45217355
Publikováno v:
In The Internet and Higher Education January 2018 36:33-40
A latent profile analysis of adult students' online self-regulation in blended learning environments
Publikováno v:
Vanslambrouck, Silke Zhu, Chang Pynoo, Bram Lombaerts, Koen Tondeur, Jo Scherer, Ronny . A latent profile analysis of adult students' online self-regulation in blended learning environments. Computers in Human Behavior. 2019
Computers in Human Behavior
Computers in Human Behavior
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/73393
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/73393/2/1-s2.0-S0747563219301967-main.pdf
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/73393/2/1-s2.0-S0747563219301967-main.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Dit onderzoek kadert in het ‘Adult Learners Online (ALO)’ project dat streeft naar de kwaliteitsverbetering van online en blended leren (OBL) in formeel volwassenenonderwijs. Kwaliteitsverbetering vanuit het perspectief van de cursist is de algem
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3848::4e599ddb6c31711c38a8dfe21f6c4f60
https://biblio.vub.ac.be/vubir/blended-leren-in-formeel-volwassenenonderwijs-de-impact-van-motivatieregulatie(b290dc0c-2d63-41f8-bb16-064b582171fa).html
https://biblio.vub.ac.be/vubir/blended-leren-in-formeel-volwassenenonderwijs-de-impact-van-motivatieregulatie(b290dc0c-2d63-41f8-bb16-064b582171fa).html
Having the necessary skills to succeed in an educational program does not ensure that learners will achieve positive outcomes. Learners also need the motivation to learn in order to use their skills and engage in their learning process. This is espec
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3848::18b774b5e49f4f34ec0d5696aa1f1942
https://biblio.vub.ac.be/vubir/een-studie-naar-de-motivatieprofielen-van-cursisten-voor-blended-leren-in-het-volwassenenonderwijs(0b4bc246-9d83-4cc1-9f7d-a7fad9d53e7c).html
https://biblio.vub.ac.be/vubir/een-studie-naar-de-motivatieprofielen-van-cursisten-voor-blended-leren-in-het-volwassenenonderwijs(0b4bc246-9d83-4cc1-9f7d-a7fad9d53e7c).html