Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"Vann, Richard J."'
Publikováno v:
Journal of Public Policy & Marketing, 2020 Apr 01. 39(2), 240-255.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26993229
Autor:
Vann, Richard J.1 vann@gonzaga.edu, Henning, Brian G.1, Montford, William J.2, Leary, R. Bret3
Publikováno v:
AMA Marketing & Public Policy Academic Conference Proceedings. 2023, Vol. 33, p80-83. 4p.
Autor:
Vann, Richard J.1 (AUTHOR), Tanner, Emily C.2 (AUTHOR) emily.tanner@mail.wvu.edu, Kizilova, Elvira3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Affairs. Mar2022, Vol. 56 Issue 1, p141-157. 17p. 3 Diagrams, 1 Chart.
Publikováno v:
In Journal of Business Research October 2017 79:79-89
Autor:
Leary, R. Bret, Vann, Richard J., Mittelstaedt, John D., Murphy, Patrick E., Sherry, John F., Jr.
Publikováno v:
In Journal of Business Research September 2014 67(9):1953-1958
Publikováno v:
Journal of Consumer Affairs. Sep2019, Vol. 53 Issue 3, p1117-1145. 29p. 5 Charts.
Autor:
McCrea, Sean M.1 smccrea@uwyo.edu, Vann, Richard J.2
Publikováno v:
Motivation & Emotion. Dec2018, Vol. 42 Issue 6, p852-870. 19p.
Publikováno v:
Psychology & Marketing. Sep2018, Vol. 35 Issue 9, p696-709. 14p. 1 Diagram, 1 Graph.
Supplemental Material, JPPM903299_Web_Appendix for Consumer-Level Perceived Access to Health Services and Its Effects on Vulnerability and Health Outcomes by Emily C. Tanner, Richard J. Vann and Elvira Kizilova in Journal of Public Policy & Marketing
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e77089ccda63f86d8728ca9592c3b9b3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.