Zobrazeno 1 - 10
of 6 448
pro vyhledávání: '"Vanlauwe B"'
Autor:
Munyahali W; Université Catholique de Bukavu (UCB), DR Congo., Birindwa D; Université Catholique de Bukavu (UCB), DR Congo.; KU Leuven, Dept. of Earth and Environmental Sciences, Belgium., Pypers P; International Institute of Tropical Agriculture (IITA), Nairobi, Kenya., Swennen R; International Institute of Tropical Agriculture (IITA), Uganda.; KU Leuven, Dept. of Biosystems, Belgium., Vanlauwe B; International Institute of Tropical Agriculture (IITA), Nairobi, Kenya., Merckx R; KU Leuven, Dept. of Earth and Environmental Sciences, Belgium.
Publikováno v:
Data in brief [Data Brief] 2023 Dec 13; Vol. 52, pp. 109945. Date of Electronic Publication: 2023 Dec 13 (Print Publication: 2024).
Publikováno v:
PloS one [PLoS One] 2023 Dec 12; Vol. 18 (12), pp. e0295990. Date of Electronic Publication: 2023 Dec 12 (Print Publication: 2023).
Autor:
Vanlauwe, B., Coyne, D., Gockowski, J., Hauser, S., Huising, J., Masso, C., Nziguheba, G., Schut, M., Van Asten, P.
Publikováno v:
In Current Opinion in Environmental Sustainability October 2014 8:15-22
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Maclaren, C., Waswa, W., Aliyu, K. T., Claessens, L., Mead, A., Schob, C., Vanlauwe, B., Storkey, J.
Publikováno v:
Field Crops Research. 297:108926
Context Recent meta-analyses demonstrate that intercropping can increase the land use efficiency of crop production by 20–30 % on average, indicating a strong potential contribution to sustainable intensification. However, there is substantial vari
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.