Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"Vane, CH"'
The measurement of isotope ratios in sedimentary rocks deposited over geological time can provide key insights to past environmental change over important intervals in the past. However, it is important to be aware that secondary alteration can overp
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::2fea34f207b097100ac16d6c9a31c27f
Autor:
Rees-Owen, RL, Gill, F, Newton, RJ, Ivanovic, RF, Francis, JE, Riding, JB, Vane, CH, Lopes dos Santos, RA
R.L.R.O. thanks the Natural Environmental Research Council (NERC) for supporting her PhD studentship (NE/K500847/1) and BGS for CASE support. R.I. was supported by a NERC Independent Fellowship (NE/K008536/1). F.L..G was supported by a Royal Society
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6bfb7794e8473970bf63737707b56f01
https://hdl.handle.net/10023/12701
https://hdl.handle.net/10023/12701
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.