Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"Vandeyar, S."'
Autor:
Vandeyar, S.1 saloshna.vandeyar@up.ac.za, Swart, R.1
Publikováno v:
Teaching in Higher Education. Aug2019, Vol. 24 Issue 6, p772-788. 17p. 1 Chart.
Autor:
Vandeyar, S.
Publikováno v:
Perspectives in Education; Dec2022, Vol. 40 Issue 4, p180-195, 16p
Autor:
Vandeyar, S.1 (AUTHOR) saloshna.vandeyar@up.ac.za, Vandeyar, T.2 (AUTHOR), Gamedze, S.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Social Identities. Sep2017, Vol. 23 Issue 5, p533-547. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Gender and Behaviour; Vol 12, No 2 (2014); 6382-6395
Policies that provide for equitable access to formal education by girls who could fall pregnant while in school are now common in Africa. However, the benefits of such policies to the affected girls vary from country to country. This paper critiques
Autor:
Vandeyar, S, Vandeyar, T
Publikováno v:
Gender and Behaviour; Vol 9, No 2 (2011); 4161-4188
Contests of space and place in South African „schoolscapes‟2 are now not so much about „race‟ as it is about nationalism and territoriality. While the politics of belonging unfolds and overtly manifests itself, a more covert, insidious and wo
Autor:
Vandeyar, S
Publikováno v:
South African Journal of Education, Vol 30, Iss 3, p 0 (2010)
South African Journal of Education, Volume: 30, Issue: 3, Published: 2010
South African Journal of Education; Vol 30, No 3 (2010)
South African Journal of Education, Volume: 30, Issue: 3, Published: 2010
South African Journal of Education; Vol 30, No 3 (2010)
Recognizing that teacher commitments are consequential for classroom practice, this study sets out to determine the extent to which the ethos of South African schools has been transformed towards integration in the truest sense. Findings emanating fr
Autor:
Vandeyar, S, Killen, R
Publikováno v:
South African Journal of Education; Vol 27, No 1 (2007); 101-115
The changes in post-apartheid South Africa have been accompanied by considerable changes in the education system. The most notable include desegregation of schools, development of a National Qualifications Framework, adoption of new language policies